Xaloc Formació Professional, escola associada a AEBALL, farà la Gran Jornada de Portes Obertes del curs 2026/2027 els següents dies:
Campus L’Hospitalet: 24 de març
Campus Badalona: 14 i 25 de març
Aquests dies Xaloc en els seus dos Campus a l’Hospitalet i Badalona, obriran les portes per tots aquells que vulguin conèixer tots els cicles formatius –de grau mig, superior i online- que ofereixen i que podeu veure en aquest enllaç. Es farà un recorregut per les instal·lacions i personal dels centres estaran a la vostra disposició pels facilitar-vos tota la informació que pugeu necessitar.
INSCRIPCIONS L’Hospitalet: AQUÍ
INSCRIPCIONS Badalona AQUÍ
Utilizamos cookies propias y de terceros para finalidades analíticas y técnicas, tratando datos necesarios para la elaboración de perfiles basados en tus hábitos de navegación. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias desde 'Configuración de cookies'.