Vols aprendre a estructurar l’empresa per aconseguir els objectius marcats i tenir bons resultats?
El Noticiero Empresarial
255
02/12/2015
AEBALL ha programat pel proper 9 de desembre, la segona edició del Taller “Com estructurar i organitzar l'empresa” per aprendre a definir els esforços necessaris per aconseguir els objectius empresarials des del principi i encaminar-los vers a bons resultats.
El curs és
totalment gratuït i eminentment pràctic, a més tindrà una duració de quatre hores que es realitzaran de 16 a 20 de la tarda.
Mª Victòria Benito serà la ponent, actualment Consultora de projectes en l'àrea de gestió de motivació i compromís. Diplomada en Educació per UB i Direcció de personal per ESADE. Amb diversos Màsters en Comunicació i Relacions Públiques per UB i Màrqueting per la UOC. Amb més de 15 anys d'experiència com a directora de recursos humans d'una empresa de distribució d'Acer amb 500 persones.
Aquesta formació s’emmarca dins del Programa Integral de Foment de l’Emprenedoria de Catalunya Emprèn, de la que AEBALL forma part, i estan cofinançats pel Fons Social Europeu i pel Departament d’Empresa i Ocupació.
Més informació:
empren@aeball.net o
Llistat de cursos següents