Forma’t i agafa idees per crear el teu negoci! Apunta’t als Tallers gratuïts d’AEBALL
El Noticiero Empresarial
312
13/02/2017
Des del Servei d’Emprenedoria d’AEBALL, l’entitat ofereix un Servei d’acompanyament integral a emprenedors i empreses de recent creació.
Una de les línies més importants d’aquest servei és la formació, pel que s’han dissenyat diversos cursos formatius específics dins de l’àrea d’emprenedoria i que s’adrecen a empreses joves, persones a l'atur, ocupades, empresaris i empresàries que desitgin crear una nova empresa i/o posar en marxa noves línies de negoci, etc.
Els cursos són
gratuïts i s’emmarquen en el Programa Integral de Foment de l’Emprenedoria de Catalunya Emprèn, de la que AEBALL hi forma part, i estan cofinançats pel Fons Social Europeu i pel Departament d’Empresa i Coneixement.
De moment s’han programat els següents cursos: Com elaborar un Pla d'empresa, Pla econòmic i financer de l'empresa, Pla de màrqueting de l’empresa, Analitzant l’organització de l’empresa i Pla estratègic.
Tots tenen una duració de 4 hores i es realitzaran als matins.
Més informació i inscripcions:
Cursos específics per a emprenedors i empreses joves