Es busquen joves per a treballar com Auxiliars Administratius, Oficials de 2a d´Electricitat i Mossos de Magatzem
El Noticiero Empresarial
332
17/07/2017
AEBALL amb la col·laboració del SOC va posar en marxa el Programa Fem Ocupació per a Joves amb l'objectiu d’afavorir la inserció laboral de joves i atendre les necessitats reals de les empreses.
Estan buscant joves de 18 a 29 anys per a treballar com Auxiliars Administratius, Oficials 2a Electricitat i Mosso de Magatzem amb
un contracte laboral de 6 mesos que es compaginarà amb formació.
Els requisits mínims són:
- Edat entre 18 i 29 anys.
- Formació FINALITZADA: Els interessats han de tenir una d'aquestes tres formacions finalitzades: ESO, Batxillerat o un CFGM. No es pot accedir amb estudis superiors. Es comprovarà els estudis amb el SOC.
- Estar inscrits a l’Oficina de Treball com a demandants d’ocupació.
- Els joves seleccionats hauran de comprometre’s a rebre formació i orientació durant els sis primers mesos de contracte.
- Persona activa, responsable i treballadora.
Les persones que reuneixin els requisits i que estiguin interessades poden enviar el seu CV a rrhh@aeball.net amb la Referència FEM i el nom del perfil (Administració, Oficial o Mosso) i amb la fotocòpia del títol o certificat dels estudis finalitzats i la fotocòpia de estar inscrits a l'Oficina de Treball com a demandants d'ocupació.