La Cambra de Comerç de L’Hospitalet, de la que la que Neus Olea, directora general adjunta d’AEBALL forma part del seu Consell Territorial, celebrarà el Dia de la Cambra el proper 30 d’octubre. Serà una trobada que reunirà empresaris i empresàries de la ciutat juntament amb representants del món institucional i polític, amb l’objectiu de reconèixer el talent, la innovació i el creixement empresarial del territori.
L’esdeveniment, que enguany tindrà lloc a l’espai Urbine, un entorn singular pensat per fomentar el contacte i l’intercanvi de coneixement entre empreses i institucions locals, serà conduït per la periodista Laura Sangrà. L’acte posarà el focus en les startups de L’Hospitalet amb la iniciativa “L’H emprèn: Les noves veus de la innovació”, a càrrec de l’associació Youz Talent.
Durant la jornada també es farà lliurament dels Reconeixements Cambra 2025 a diverses empreses del municipi, en reconeixement a la seva trajectòria, compromís i aportació al teixit econòmic de la ciutat.
Més informació i inscripcions AQUÍ
#AeballEmpresesCreantValor
Utilizamos cookies propias y de terceros para finalidades analíticas y técnicas, tratando datos necesarios para la elaboración de perfiles basados en tus hábitos de navegación. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias desde 'Configuración de cookies'.