Col·laboradors i proveïdors assisteixen a la primera jornada ‘URBICSA i la transformació compartida – El compromís ESG’
El Noticiero Empresarial
704
20/06/2025
L'empresa associada URBICSA va celebrar el primer esdeveniment oficial juntament amb tots els seus col·laboradors i proveïdors. Un acte que va tenir lloc a l’Auditori de
la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat, i que va comptar amb la participació d’una
norantena d’assistents. Empreses i professionals van gaudir d’un cicle de ponències a càrrec dels principals dirigents de la companyia.
‘URBICSA i la transformació compartida – El compromís ESG’ és una iniciativa que neix amb l’objectiu de reforçar la connexió entre tots els actors implicats en els projectes de la companyia i remarcar el seu compromís amb la sostenibilitat ambiental, social i de governança.
Ramon Serra, president d’URBICSA, va inaugurar l’acte amb una primera presentació sobre el valor institucional del projecte de la Ciutat de la Justícia i el seu compromís de futur compartit.
La ponència va continuar amb la intervenció de
Carlos Pastor, director tècnic d’URBICSA, qui va fer un recorregut per la història de la companyia: va repassar el paper de la Ciutat de la Justícia com a projecte transformador, quins són els reptes i la transformació a què s’enfronta l’empresa, i el valor dels aliats i del treball conjunt.
El cicle de presentacions va concloure amb una exposició sobre els reptes ESG, a càrrec de
Francesc Carbó, gerent d’URBICSA. Els assistents van conèixer en detall les pràctiques ESG actuals de l’empresa i quin és el camí cap al futur de la concessió: les noves etapes i els reptes als quals s’enfronta l’equip.
La jornada va finalitzar amb un aperitiu al vestíbul de l’Auditori de la Ciutat de la Justícia, on professionals i empreses van intercanviar idees, experiències i propostes.
Sobre Urbicsa
Urbicsa, constituïda el 2003, és la societat concessionària per a la construcció, manteniment i explotació durant 35 anys de la Ciutat de la Justícia de Barcelona i L'Hospitalet de Llobregat, un complex format per vuit edificis dissenyats per l'arquitecte David Chipperfield i l'Estudi B720 Arquitectura, que es dedica gairebé íntegrament a donar servei a l'activitat judicial a través dels seus 232.368 m² de jutjats i oficines.
#AeballEmpresesCreantValor
[ + Info ]